Från kl. 09.00 den 6 juni är alla badsugna besökare välkomna. Säsongen för utomhusbadet sträcker sig sedan till 23 augusti. Som extra pepp inför sommaren som nu är här, så delar vi ut två gratisbiljetter till utomhusbadet till alla barn som går i grundskolan i Kumla kommun. Biljetterna delas ut till barnen via lärarna i deras skola. Klicka här för att läsa mer om utomhusbadet på Djupadalsbadet. Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. Med önskan om en härlig sommar i Kumla!