Arise News

Television
Arise News was a London-based world news channel on Sky (United Kingdom) channel 519. It had studios in New York, London, Johannesburg, and Lagos. The channel featured African, US and European content. It was operated by Arise Broadcasting Ltd., which is owned by Nigerian media mogul Nduka Obaigbena. The UK political magazine Private Eye has reported on its controversial industry status and non-payment of staff. Source

Outlet Details

Scope National
Language English
Country United Kingdom
UVMs Request pricing
Broadcast Affiliation N/A

Arise News Journalists