«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λέει η παροιμία, η οποία φαίνεται πως βρίσκει εφαρμογή στους Δήμους Καλαβρύτων και Ερυμάνθου, στους οποίους σε λίγες ημέρες ολοκληρώνεται η θητεία του προέδρου και του αντιπροέδρου των δημοτικών συμβουλίων, οι οποίοι είχαν τοποθετηθεί την 1η Ιανουαρίου 2024. Με βάση τις ανακοινώσεις και το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, η θητεία των αιρετών λήγει στις 30 Ιουνίου 2026, δηλαδή ακριβώς στο μέσο της δημοτικής περιόδου.