Det var duket for en ordentlig andrelagsduell da Lillestrøm 2 tok imot Tromsø 2 på søndag. LSK-rekruttene viste tidlig hvorfor det er stor forskjell på lagene på tabellen, allerede etter tretten minutter satt den første. Da var det Leo Aastorp Andersen som åpnet målkontoen for tredje gang denne sesongen. – Vi kom på en liten overgang og Lukas (Prestholt) fikk ballen, jeg kom litt etter i boksen i en god skuddposisjon. Han fant meg, da tok jeg et touch og tok muligheten, sier midtbanespilleren.