Mosjøen KUN POLITIET: I samarbeid med politiet er byggeier Statsbygg i gang med en prosess som tar sikte på at domstolene skal ut og at kun politiet skal bruke Justisbygget. Statsbygg er godt i gang med å planlegge for at politiet i Mosjøen skal bruke hele Justisbygget. Fra sommeren 2027 går domstolens leieavtale ut. For abonnenter