Den som vill ha problem e-handlar Lena Mellin Detta är en kommenterande text. Analys och ställningstaganden är skribentens. Publicerad 06.36 Att handla på nätet påstås vara enkelt, smart, säkert och snabbt. Det är det inte. Därför hatar jag e-handel. För en tid sedan skulle jag köpa en elektrisk sekatör. Utbudet i fysiska affärer var litet. Jag vände mig, trots negativa tidigare erfarenheter av e-handel, till nätet. Och hittade en som passade.