El pròxim mes de setembre es jubila després d’una llarga trajectòria en el món de l’ensenyament. Des de 2012 exerceix com a directora de l’Institut Escola Pere Viver, centre on va començar l’any 1994. Va estudiar Magisteri perquè ho tenia “claríssim” de sempre. “M’agradava molt la canalla, el contacte amb ells, estar amb ells”, comenta. “Estar jugant amb la canalla més petita, entretenir-los, jugar amb ells, era una cosa que a mi m’omplia”.