Gå til sidens hovedinnhold Ferga kommer fram midt på natta – nå krever de endring Ferga ankommer svært sent nattestid til Bodø fra Værøy. Det ødelegger for både næringslivet og hverdagen til folk, argumenterer Værøy Næringslivsforening som krever endring. Foto: Lars Olve Hesjedal (Statens vegvesen) Publisert: 20.06.26 12:00 Den eneste søndagsferga fra Værøy går så sent at passasjerene ikke er i Bodø før klokken 03.30 natt til mandag. Nå krever næringslivet endring. Plussmerking.