Beeld: FOMU - Simen K. Lambrecht FOMU opent tijdens de hittegolf gratis de deuren als koelteplek, tot en met zondag 28 juni. Omdat België deze week bezwijkt onder een hittegolf, zet het FotoMuseum Antwerpen (FOMU) de deuren gratis open. Dat doen ze net lang genoeg voor jou om binnen te wandelen, want in het pand draait de airco overuren. Tot en met zondag 28 juni kun je er kosteloos terecht om af te koelen tussen de foto’s.