Ο ταχύτερος άνθρωπος του κόσμου ζει μια μάλλον πιο καθιστική ζωή αυτές τις μέρες, περνώντας το χρόνο του φτιάχνοντας Lego ή βλέποντας τηλεόραση. «Πρέπει να αρχίσω να τρέχω ξανά», δήλωσε ο Γιουσέιν Μπολτ. «Γιατί όταν ανεβαίνω σκαλιά, μου κόβεται η ανάσα». Αστραπή σίγουρα δεν είναι.