Gent corrent Cambrer, va anar pel mal camí i va acabar a la presó a Bogotà. Allà va sobreviure i va escriure «El paso por la cárcel me ayudó a recuperar valores» Pedro Romero havia sigut cambrer en diversos establiments de Terrassa fins que una situació econòmicament desesperada el va portar a mercadejar amb drogues, fa sis anys. «Va ser un error, però estava desesperat; si no, hauria seguit treballant, com sempre». De la venda a la menuda va passar a moure «coses grans», a traficar.